Ginekologia

Zapraszamy do Medical Hair&Esthetic przy ulicy Ogrodowej 48 w Warszawie konsultacje ginekologiczne prowadzone przez dr Pawła Wawrzyniaka. Jest to specjalista ginekologii i położnictwa oraz uroginekologii. Uczestnik licznych akcji humanitarnych. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce jak i za granicą (członek Holenderskiego Towarzystwa Ginekologicznego i Irish Medical Council, aktualnie pracuje także w Klinice w Hadze i Dublinie). W latach 2008-2014 ordynator oddziału położniczo-ginekologicznego w Płońsku (oddział wyróżniony prze Fundację Rodzić po Ludzku jako najbezpieczniejszy oddział dla rodzących na Mazowszu).

Szczególny zakres działalności specjalisty stanowi uroginekologia czyli problemy z nietrzymaniem moczu i zaburzenia statyki narządów płciowych u kobiet). Specjalizuje się także w chorobach sutka, patologii szyjki macicy oraz stanach zapalnych narządów płciowych.

Operacyjne leczenie nietrzymania moczu

Wysiłkowe nietrzymanie moczu dotyczy w Polsce 3 mln kobiet. Najczęściej chorują kobiety po menopauzie, po licznych porodach naturalnych (cięcie cesarskie nie wyklucza choroby), z wypadaniem macicy ścian pochwy (ukryta formowa wysiłkowego nietrzymania moczu). Choroba wymaga różnicowania z zespołem pęcherza nadreaktywnego z parciami naglącymi. Prawdziwe wysiłkowe nietrzymanie moczu wymaga leczenia operacyjnego i polega na tym, że pod cewkę moczową wszczepia się taśmę z polipropylenu. W chwili obecnej używa się dwóch technik operacyjnych: tzw. TOT (przeprowadzenie taśmy pod cewką przez otwory zasłonione w miednicy mniejszej) lub TVT (wyprowadzenie taśmy pod cewką za spojeniem łonowym). Skuteczniejszą, ale zarazem obarczoną większą ilością powikłań jest TVT.

Przykładowe ceny konsultacji i zabiegów:

# Usługa Cena w PLN
1 Konsultacja 200
2 USG piersi 150
3 USG ginekologiczne 150
4 Cytologia 100
5 Usunięcie wysiłkowego nietrzymania moczu (w zależności od metody) 4500 - 7000
Najnowocześniejszy ultrasonograf DC-8 w Klinice Medical Esthetic

To Wasze wymagania inspirują jakość i funkcjonalność DC-8. Zaawansowana technologia, jakość obrazu najlepsza w swojej klasie i ergonomia są nowymi atrybutami DC-8 usprawniającymi obsługę pacjenta. Dopiero kiedy połączy się te wszystkie komponenty można cieszyć się najnowocześniejszym ultrasonografem obsługującym najbardziej wymagające aplikacje.

Jakość obrazu była kluczową kwestią podczas projektowania DC-8. Została opracowana całkowicie nowa architektura, która z łatwością przystosowuje się do różnych typów ciała wykorzystując nową technologię głowic i innowacyjne algorytmy przetwarzania obrazu. To pozwala na uzyskanie doskonałych obrazów w niewiarygodnie prosty sposób, nawet podczas wykonywania trudnych badań ultrasonograficznych.

Sprawdzone technologie gwarantują doskonały obraz:

• Nowa technologia głowic 3T
  • Innowacyjna technologia HR Flow
  • Ultra Wideband Nonlinear Processing
  • iClear™: redukcja ziarna
  • iBeam™: przestrzenne obrazowanie wielopłaszczyznowe